piątek, 30 stycznia 2015

Ulubieńcy stycznia 2015 !

  Hejka kochani !!

Jaki widzicie dzisiaj mam dla Was '' Ulubieńców Stycznia 2015 r !! '' 

Mam nadzieję że , post tego typu Wam się spodoba jeżeli tak , to takie posty będą publikowane co miesiąc .. :) 

Miłego czytania Natalka <33

 

Ulubieńcy kosmetyczni !! <3

pierwszym ulubieńcem kosmetycznym jest ; 

Puder Miss Sporty So clear :) 

Używam ten puder od niedawna ale jak na razie jest bardzo fajny przy używaniu , i mam nadzieję że jeszcze mi posłuży. :) 







Następnym produktem jest ; 

Maskara miss sporty lash millionare :) 

Tę maskarę zakupiłam w tym samym czasie co puder i jak narazie nie na narzekam :)) 

 


 

 

Następny produkt miesiąca to ; 

Korektor z  MAC !! 

jest to nowość jeżeli chodzi o moją kosmetyczkę ale jeżeli chodzi o jakoś i wydajność tego produktu , to jest ona odpowiednia do tego typu korektora ponieważ bardzo dobrze się sprawuje , dobrze kryję i jestem z niego zadowolona.

 

 Niekosmetyczni ulubieńcy stycznia 2015 !! <3

A więc teraz dam Wam kilka nie kosmetycznych ulubieńców Stycznia :) 






 

 

 

 

Do następnego posta kochanii !!

Natalkaaaa <3333 !!!! 


4 komentarze:

  1. Świetny post ;) !!
    http://nataliablogmodaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię posty tego typu :) zazdroszczę korektora z Mac!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Też uwielbiam korektory z Maca :D

    http://ssourcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń