niedziela, 25 stycznia 2015

Koktajle :)

Heeii.. <3
Dzisiaj Dam Wam przepis na przepyszne koktajle .. :)
Mam nadzieję że , się spodoba :* !!

Napój arbuzowy ! <3 

jakieś 2 lata temu , jak  byłam u kuzynki pierwszy raz napiłam się 

tego napoju .. :) 

A teraz to jest moja codzienność !! <3

 

Składniki

  • ok. 500 g arbuza (u mnie to 1/4 średniego arbuza)
  • 200 g truskawek
  • niepełna szklanka wody lub lodu
  • 4 łyżki syropu ogórek-mięta Łowicz
*Przepis powstał we współpracy z marką Łowicz. Syrop ogórek-mięta to jeden z nowych orzeźwiających syropów na lato. Ma rześki i dość niespotykany, zaskakujący smak. Idealny do napojów, koktajli i… deserów!








Krok 1

Do dzbanka wrzucam pokrojonego na mniejsze części arbuza oraz truskawki i miksuję.
Przepis na napój z arbuza

Krok 2

Dodaję zimną wodę i syrop ogórek-mięta Łowicz i to wszystko mieszam.
Przepis na napój z arbuza



 Krok 3
Przepis na napój z arbuza
Krok 3 Przecedzam przez sitko by pozbyć się ewentualnych pestek.





Warzywny koktajl :) 

Ten koktajl zasmakowałam niedawno , dlatego też dam Wam do posmakowania jak Mi smakował :) 


Składniki

  • 4 pietruchy
  • 2–3 jabłka
  • 1 seler
  • 1/2 selera naciowego
  • 1/2 limonki


Krok 1

Umyte warzywa dzielę na mniejsze części i odcinam im twarde elementy. Zostawiam do dekoracji najładniejsze łodyżki selera naciowego.
Warzywny koktajl wiosenny

Krok 2

Przeciskam wszystkie warzywa i owoce przez sokowirówkę, potem dodaję do tego sok z limonki i mieszam. Podaję ozdobione gałązkami selera naciowego i plasterkami limonki.
Warzywny koktajl wiosenny




SMACZNEGO KOCHANII <3 *-*



 

1 komentarz: