niedziela, 18 stycznia 2015

Jak minął Ci weekend ? :)


                                                               Siemanko  <3
  • A więc dzisiaj opowiem Wam o tym jak spędziłam weekend .. :) 




  Sobota :*


A więc wstałam o godzinie 13.00 , umyłam się , ubrałam  się , zjadłam śniadanie i wyszłam z psem na dwór .
 Gdy wróciłam była gdzieś 13.20 coś takiego to wziełam się za odrobienie lekcji i obczajenie tego co było na lekcjach iwgl . Taka rutyna. xD
Gdy to wszystko skończyłam to ogarnełam się i oglądałam telewizje. :)
Potem poszłam z rodzicami i bratem do Dziadków : *

Gdy wróciłam było coś po 20.00 więc stwierdziałam że , pójdę się umyć.
Tak też zrobiłąm .
Gdy wróciłam z łazienki , zrobiłąm łóżko , potem zrobiłaam sobię kakao i oglądałam telewizje przez jakąś godzinę .. Potem poszłąm umyć zęby i o 21.30 poszłam spać ..




Niedziela ! <3




Wstałam nieco szybciej niż w sobote . Tak tak wiem coś za szybko ale o 8.00 rano wstałam ;o !
Tak jak codziennie zrobiłąm poranną rutyne , zjadłam śniadanie i poszłam z psem . Gdy wróciłam była 9.20
A więc wziełam się żeby ogarnąć nieco mój bajzel w pokoju.
Gdy to zrobiłam poszłam do sklepu..
Potem przyszłam do domu.
Odpoczełam trochę i zjadłam obiad . ;d
Potem zaczełam oglądać telewizję i przy okazji spędziałam .
No i do tego czasu myślałam nad moim blogiem aż wkońcu zaczełam go tworzyć .. :) :)





 No to tak na dzisiaj taki pościk wam dałam .. :d Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia <3


 Natalia <3 <3 !!

1 komentarz: